Palvelut AV -huolenpitosopimus
AV -huolenpitosopimus
Yksinkertaisimmillaan AV -huolenpitosopimus voi toimia siten, että tulemme pyynnöstäsi paikalle ongelmatilanteissa korjaamaan tilanteen sovitussa vasteajassa.
Tyypillisesti sopimus sisältää laitteistosi täyden ylläpidon sekä uusien kohteiden toimituksen alkaen kohdetilojen katselmoinnista, tuotteiden toimituksesta aina asennukseen sekä käyttöönoton ohjaukseen ja ylläpitoon.
Sopimukseen voidaan sisällyttää laitteiden ylläpidon ja huollon lisäksi myös kalustonhallinta (AV-asset management), jolloin tiedät aina mikä on AV-omaisuutesi kunto ja tilanne.
Sopimusmallit
Huoltopalvelusopimus
- soveltuu yksinkertaiseen ja monesti kohtuu pieneen ympäristöön. Kohteena voi olla esim 1-5 neuvottelutilaa tai yksittäiset LED -seinät tai mainosnäytöt
Ylläpitopalvelusopimus
- soveltuu parhaiten 5-20 neuvottelutilan kokonaisuuteen, jossa tilat ovat pääsääntöisesti keskenään samankaltaisia.
AV -palveluna
- malli sisältää myös laitteet ja niihin liittyvät hankinta- ja asennuskustannukset.
- Palvelu soveltuu hyvin sekä pieniin kokonaisuuksiin että isompiin määriin tiloja tai laitteita.
- Palvelun sisältö on täysin räätälöitävissä ja palvelu sisältää aina jatkuvan kehittämisen ja kuukausittaiset yhteistyöpalaverit.
* Vasteaika: Vasteajalla tarkoitetaan palvelupyynnön ja työn aloittamisen välistä aikaa (reagointiaika)
** Ennakoiva huolto: Ennakoivalla huollolla pyritään varmistamaan laitteistojen jatkuva toiminta ja reagoimaan ennen kuin viat ilmenevät. Tämänkaltaisia toimenpiteitä ovat esimerkiksi säännönmukaiset laiteohjelmistopäivitykset sekä laitteiden vaihto/uusiminen suunnitellusti.